محل تبلیغات شما
مشکل ترین قسمت تعمیر سنگ مربوط به چرخ دنده وبلبرینگ آن هست که خیلی به سختی چرخ دنده افقی را میتوان خارج کرد البته با پرس وحرارت به راحتی خارج میشود من با حرارت اطراف سوراخ وضربه آن شافت را خارج میکنم بعدا بلبرینگ را بیرون می‌آورم بلبرینگ جدید را جا میزنم وصفحات بالا و پایین را که سه پیچ دارد سفت میکنم حتی اگر شده با فشار بلبرینگ را در صفحات جا میزنم چون اگر چرخ دنده جا زده شد وصفحات بلبرینگ را نگرفته باشند به سختی میشود بلبرینگ بین صفحات جاسازی کرد کرد پس

توضیح مختصر درباره اوانس وریتارد وفیلرگیری

ترتیب احتراق سیلندر در موتورهای دلکو دار ومدل ساژم وزیمنس

علت باز شدن صفحه سنگ(خیلی خطرناک می‌باشد) درحین خاموش کردن سنگ

بلبرینگ ,جا ,چرخ ,دنده ,سختی ,شافت ,چرخ دنده ,بلبرینگ را ,به سختی ,جا میزنم ,در صفحات

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها